Rotary BedrijvenQuiz haalt € 4000,- voor ‘Kinderen in de Knel’

Dit jaar organiseerde Rotaryclub Maassluis voor de 4e keer de BedrijvenQuiz. Het succes van de eerdere edities was terug te zien aan het aantal deelnemers, onder de deelnemende teams waren veel teams die al voor de 3e of 4e keer deelnamen en met het jaar fanatieker zijn. Naast vragen op het scherm was er dit jaar ook proefvraag met kaas van Het Maassluisse Kaaswinkeltje.

Net als vorig jaar was het ook dit jaar weer erg spannend wie de winnaar zou worden, zo wisselden de top 5 gedurende de quiz meerdere malen. De top 3 was hetzelfde als vorig jaar, maar dit jaar won het team van BVB, de winnaar van vorig jaar Dahlman werd tweede en Lely werd derde. Naast dat de teams streden om de bekers gaat er door deze quiz weer een mooi bedrag, € 4000,- naar het goede doel. Net als vorig jaar is dit ‘Kinderen in de Knel in Maassluis en Maasland’. Een deel van dit geld gaat bijvoorbeeld naar een geheime Sinterklaasactie, waarbij kinderen die het niet verwachten toch een zak cadeautjes ontvangen van Piet. Ook Animatieteam Bomendal heeft vorig jaar een bedrag uit dit fonds ontvangen. Met dit geld organiseren zij leuke activiteiten voor kinderen die niet op vakantie kunnen. Ook dit jaar zal het geld wat opgehaald is weer gebruikt worden voor diverse doelen die zich inzetten voor kinderen in Maassluis en Maasland.