SAMEN ETEN is SAMEN-LEVEN AAN DE LANGSTE TAFEL

Op 28 september van 12.00 – 14.00 uur zal voor u de langste tafel van Maassluis gedekt staan. Misschien wel de meest bijzondere lunchtafel in Nederland.
Aan deze tafel zijn alle mensen van alle leeftijden, alle culturen en alle geloven van harte welkom om samen van een heerlijke lunch te genieten. Mooi is dat wanneer je samen eet alle onderlinge verschillen wegvallen.

Rotary Maassluis/Maasland organiseert samen met Wereldhave dit festijn. Rotary staat voor fellowship, gastvrijheid, dienstbaarheid en verbinding. Dit initiatief wordt gerealiseerd samen met de PKN Gemeente, de Katholieke Kerk, Vluchtelingenwerk, Doppio coffee corner, PvdA, Buurtcentrum De Hooftzaak,  CDA,  Stichting Present, Maranatha kerk, E25, Guus Bloemen, Theater Koningshof, AH, Gemeente Maassluis, Winkelcentrum Koningshoek, Rotary en Wereldhave. Wereldhave, eigenaar van o.a. Winkelcentrum Koningshoek, organiseert op meerdere locaties dergelijke activiteiten. Wereldhave is uw gastheer en voor slechts €1,- kun je aan deze bijzondere tafel genieten van Syrische, Soedanese, Oriëntaalse of Europese gerechten.

Betaal 1 euro en vul uw bord met de meest overheerlijke gerechten vanuit allerlei tradities. Dit smaakt naar meer!

Tot dan zaterdag 28 september van 12.00-14.00 uur in De Koningshoek