Wethouder Voskamp ontsteekt 7000 lichtjes.

Op verzoek van Rotaryclub Maasluis ontstak wethouder Voskamp dit weekend 7000 lichtjes in een 6 meter hoge kerstboom bij Van Kortenhof en Autocentrum Kroes.

Hiermee vierde Rotaryclub Maassluis de verkoop van meer dan 100 kerstbomen, waarmee zij ongeveer € 3500,- op wisten te halen voor een school in Ghana. Want helaas is basisonderwijs in Ghana niet zo vanzelfsprekend als dat voor Nederlandse kinderen is. Met deze donatie, die onderdeel is van een groter project, helpt Rotary Maassluis veel Ghanese kindertjes naar school. Naast dat er een aantal standaard maten bomen verkocht werden, sponsorden Van Kortenhof en Autocentrum Kroes de boom van wel 6 meter voor de gemeente Maassluis. Het plaatsen van de boom bleek een flinke klus, maar gelukkig heeft de gemeente hiermee geholpen. Om dit te vieren was de wethouder uitgenodigd om 7000 lampjes aan te steken. Een mooie samenwerking van ondernemers, een serviceclub en gemeente Maassluis.