De langste Tafel in de Koningshoek

Op zaterdag 22 september was het Burendag en schoof men tussen 12:00 en 14:00 uur in Koningshoek aan bij de Langste Tafel. Het initiatief ‘Samen eten aan de Langste Tafel’ is ontstaan vanuit verschillende lokale organisaties die een bijdrage willen leveren aan de maatschappij en dan met name in kader van Burendag met als thema ‘Samen eten’. Men wilde “graag aan tafel zitten met die buurvrouw waar je altijd al eens een gesprek mee aan wil knopen?” Iedereen was welkom aan de langste tafel, groot en klein, alle culturen en alle geloven kwamen samen om van een heerlijke lunch te genieten. Voor slechts €1,- kon men aan deze bijzondere tafel samen genieten van gerechten uit keukens van over de hele wereld.

Samen eten aan de Langste Tafel, het is een mooi terugkerend succes waarbij men op veel sympathie kan rekenen. Dank gaat uit naar o.a. de Rotary, Scoutinggroep Paulus, De Polderij, Stichting Present en De Hooftzaak

(bron: Maassluis.nu)